Search:
 

Brand Identity Sessies

Het fundament voor solide groei

Herken je dit?

Bij de start van je bedrijf heb je een branddesign laten ontwikkelen en daarin is ook je merkidentiteit beschreven. Nu je een paar jaar onderneemt, werkt het document niet meer, het is te summier opgesteld. Je bent met je bedrijf flink gegroeid en je hebt meer houvast nodig. Je wilt duidelijker hebben wat jouw merk uniek maakt en hoe je dit in alles met je team zo sterk mogelijk gaat uitdragen.

Of,

Stop jij als ondernemer of marketing manager te veel energie in het uitleggen waar je merk voor staat aan je team, zakenpartners & investeerders? Heb je je te weinig middelen om nieuwe medewerkers uit te leggen wat jouw merk zo uniek maakt waardoor er fouten gemaakt worden?

Of,

De ontwikkelingen in de markt gaan snel en je hebt nieuwe concurrenten gekregen waardoor je merk er niet voldoende meer uitspringt. Je groei stagneert. Je wilt opnieuw kijken naar wat jouw merk echt uniek maakt en je wilt je herpositioneren.

Na 3 Brand Identity Sessies,

  • Is de authenticiteit van je merk glashelder

  • Kun je je sterker onderscheiden van je concurrenten

  • Heb je hét fundament in handen voor verdere groei

  • Is je merk oprecht en geloofwaardig

  • Heb je een perfect instrument voor je marketingteam

  • Heeft iedereen in je team dezelfde focus

  • en dat geeft rust & duidelijkheid

Ben jij klaar om hét fundament te leggen voor verdere groei?

Klanten

die je voor gingen
  • Dorothee heeft bij by-bar succesvol een branding project gedaan waarbij ze goed in kaart heeft gebracht wat het merk nodig heeft en ze goed aanvoelt wat bij het merk past. Er is een nieuw logo ontwikkeld, een goede styleguide ontwikkeld en heeft succesvolle interne branding sessies opgezet. Een geslaagd project!

    - Marie José VerminAlgemeen Directeur by-bar Amsterdam (tot november 2019)

  • themake

    "Het was heel prettig samenwerken met Dorothee. Afspraken werden goed voorbereid. Ze wist de essentie van het merk “te pakken”, door de juiste vragen te stellen en conclusies te trekken. We zijn heel blij met het Brand design wat ze heeft ontwikkeld."

    - Lonneke van BoekelCreative Director, The Make

FAQ.

Wanneer is een 360° Brand Experience nodig?

  • Als je te veel directe concurrenten hebt
  • Als je merkt dat de groei van je merk stagneert
  • Als je marketingteam te druk is om nieuwe
    merkversterkende projecten op te pakken

Without a soul a company is nothing

Heb je een andere vraag over je merk?

Neem gerust contact met me. Leg je vraag aan me voor via de mail of maak direct een afspraak.

Maak een afspraak
Direct in contact

Meteen contact opnemen?
Bel dan naar het onderstaande nummer of stuur me een appje.

06-14373825