
Brand Identity
Het fundament voor solide groeiBij de start van je bedrijf heb je een branddesign laten ontwikkelen en daarin is ook je merkidentiteit beschreven. Nu je een paar jaar onderneemt, werkt het document niet meer, het is te summier opgesteld. Je bent met je bedrijf flink gegroeid en je hebt meer houvast nodig. Je wilt duidelijker hebben wat jouw merk uniek maakt en hoe je dit in alles met je team zo sterk mogelijk gaat uitdragen.
Of,
Stop jij als ondernemer of marketing manager te veel energie in het uitleggen waar je merk voor staat aan je team, zakenpartners & investeerders? Heb je je te weinig middelen om nieuwe medewerkers uit te leggen wat jouw merk zo uniek maakt waardoor er fouten gemaakt worden?
Of,
De ontwikkelingen in de markt gaan snel en je hebt nieuwe concurrenten gekregen waardoor je merk er niet voldoende meer uitspringt. Je groei stagneert. Je wilt opnieuw kijken naar wat jouw merk echt uniek maakt en je wilt je herpositioneren.
Na 3 Brand Identity Sessies,
-
Is de authenticiteit van je merk glashelder
-
Kun je je sterker onderscheiden van je concurrenten
-
Heb je hét fundament in handen voor verdere groei
-
Is je merk oprecht en geloofwaardig
-
Heb je een perfect instrument voor je marketingteam
-
Heeft iedereen in je team dezelfde focus
-
en dat geeft rust & duidelijkheid
Klanten
FAQ.
Wanneer is een 360° Brand Experience nodig?
- Als je te veel directe concurrenten hebt
- Als je merkt dat de groei van je merk stagneert
- Als je marketingteam te druk is om nieuwe
merkversterkende projecten op te pakken
”Without a soul a company is nothing
Heb je een andere vraag over je merk?
Neem gerust contact met me. Leg je vraag aan me voor via de mail of maak direct een afspraak.
Direct in contact
Meteen contact opnemen?
Bel dan naar het onderstaande nummer of stuur me een appje.