Search:
 

Brand Identity

Het fundament voor solide groei

Maak je Brand Identity Glashelder

Stop jij als ondernemer of marketing manager te veel energie in het uitleggen waar je merk voor staat aan je team, zakenpartners & investeerders? Dat is zonde! Maak nu je Brand Identity glashelder en zorg voor een brand fundament. Met onderstaande services versterk ik, Dorothee – Branding Specialist –  jouw merk en kun je solide groeien.

Dorothee’s drijfveer

 

Sinds 2010 werk ik als branding specialist voor bevlogen ondernemers in de fashion, design en lifestyle sector. Ondernemers met een eigen verhaal, unieke stijl en waarden. Dat inspireert me! Het zijn juist die persoonlijke waarden met hun missie en visie die de basis vormen voor een sterk merk.  Ondernemers richten zich te veel op het product. Dat is zonde! Juist van waaruit ze de producten en diensten ontwikkelen, zorgt dat klanten fan worden. Het is mijn drijfveer om dit meer tot leven te brengen.  Door een helder brand fundament en uplifting designs.

“Strong brands & businesses are built on personal characters”

Brand Identity Services

Building a solid brand fundament

Brand Identity Book

  • Hiermee heb je een solide basis van waaruit je merk duurzaam groeit
  • Jullie identiteit is glashelder en kan intern makkelijk gecommuniceerd worden
  • Het zorgt voor focus tijdens jullie groei
  • Het is de basis voor je Brand Design
brand identity book the make

Bekijk een ontwikkeld Brand Identity Book

Bekijk Brand Identity Book

Brand Wall

  • Het wordt zichtbaar waar jullie voor staan
  • Hierdoor komt jullie identiteit tot leven
  • Collega’s, partners en investeerders zien meteen wat belangrijk is voor jullie
  • Het inspireert mensen door de inhoud, vorm en unieke stijl
brand wall omybag

Bekijk ook het ontwikkelde brandbook voor O My Bag

O My Bag Brandbook

‘Live the Brand’ Event

  • Collega’s weten waar je merk voor staat
  •  Je hele team is meer verbonden
  • Je team wordt enthousiaster over je merk
  • Je team draagt het merk sterker uit in zijn of haar vakgebied
live the brand event

Een gerealiseerd ‘Live The Brand’-event

'Live the Brand' by-bar Amsterdam

Wil je meer weten over mijn branding services en een offerte aanvragen?

Klanten

hoe zij het ervaren hebben

FAQ.

Wat is het verschil tussen een Brand Book en een Brand Identity Book?

In een Brand Identity Book ligt de focus meer op de inhoud. Het is een perfecte tool om intern te communiceren en dient als basis voor je branding. Een Brandbook ligt de focus op intern als extern en moet mensen vooral inspireren door inhoud, vorm, stijl materiaal.

Wat kost het ontwikkelen van een Brand Identity Book?

De kosten verschillen per opdracht afhankelijk van de wensen van de klant. Maar gemiddeld bestaat het ontwikkelen van een Brand Identity Book uit 3 sparring sessies, 3 correcties rondes en de ontwikkelingen van het document als boek en kost € 1.250,- ex btw.

Wat kost het ontwikkelen van een Brand Wall?

Het ontwikkelen van een Brand Wall is altijd maatwerk. Bij het ontwikkelen van een Brand Wall ga ik ervan uit dat de Brand Identity helder is. Op basis van een intake gesprek maak ik een voorstel op maat. De kosten kunnen op basis van uurtarief berekend worden of er kan een fixed price afgesproken worden.

Wat kost het ontwikkelen van een 'Live the Brand'- event?

Dit is niet van te voren te bepalen, helaas. Het is mogelijk dat ik meedenk in de ontwikkeling ervan tot en met het organiseren van het event inclusief het presenteren ervan. Kortom na een intake gesprek maak ik een offerte op maat.

Hoe lang duurt de ontwikkeling van een Brand Identity Book?

Afhankelijk van hoe snel een selected team binnen het bedrijf bij elkaar kan komen, kan dit binnen 4 à 6 weken gerealiseerd zijn.

In welke situatie is een Brand Identity traject het meest waardevol voor een bedrijf?

Elk bedrijf heeft een heldere Brand Identity nodig om solide te kunnen groeien. Het is heel waardevol voor bedrijven die 5 à 10 jaar bezig zijn, waarbij het team flink is gegroeid, maar alle energie naar de dagelijkse praktijk blijft gaan. Of (familie) bedrijven die weinig of nog nooit hun merkwaarden, missie, visie en cultuur in kaart hebben gebracht. Of als een bedrijf zich herpositioneerd of een nieuw sub-merk op de markt wil brengen.

Heb je een andere vraag over je merk?

Neem gerust contact met me. Leg je vraag aan me voor via de mail of maak direct een afspraak.

Maak een afspraak
Direct in contact

Meteen contact opnemen?
Bel dan naar het onderstaande nummer of stuur me een appje.

06-14373825