Search:

The Make – Brand Design

Womenswear

The Make – Brand Design

In 2018 werd ik benaderd door een Nederlands Confectiehuis met de vraag hoe kunnen we ons eigen label ‘The Make’ zo goed mogelijk in de markt zetten? Al ruim 30 jaar ontwikkelen zij met passie kleding voor verschillende merken. Vakmanschap, stijlgevoel en duurzaamheid zijn belangrijke peilers van dit Confectiehuis.

 

Ik heb hun geadviseerd om eerst de brand-identity helder in kaart te brengen zodat ze een goed fundament hebben om een sterk merk te bouwen. Daarna kunnen ze aan hun marketing strategie en acties beginnen.

 

Na enkele sessies werd de brand-identity helder, de doelgroep en marktpositie. Vervolgens is het logo en de huisstijl ontwikkeld i.s.m. grafisch vormgeefster Dominique Ampe en hebben we een styleguide ontwikkeld waarmee ze het merk consistent kunnen gaan uitdragen.  

 

 

 

Date

23 november 2018

Category

Advies, Ideeën en Creatie

Share